https://s2.shinystat.com/cgi-bin/shinystatv.cgi?L=4&USER=olahjl2&NH=1&NRD=1-67

dimarts, 12 d’octubre del 2021

Projecte de quadre


 "Els humans hem adquirit una intel·ligència especial, la

intel·ligència operativa, gràcies a les mans. És aquesta

intel·ligència la que ens permet, quan ens tobem amb un

problema, crear una eina per resoldre'l. És una intel·ligència

que ens permet preveure què pasarà si fem tal cosa o tal

altra, que ens dóna consciència del temps. És la intel·ligència

que ens fa humans. Encara avui, la major part de les coses 

que fem les fem amb les mans: conduir un cotxe, trucar per 

telèfon, jugar amb l'ordenador ... Les mans segueixen sent el

principal mitjà d'expressió de la nostra intel·ligència."

Eduald Carbonell (arqueòleg)

Les mans ... no s'adonem de la importància de les mans.

Podem donar plaer o tortura, vida o mort, sentècia o

absolució ... Un quadre està fet per les mans ... és una 

total manipulació.

Això és un esbós d'un projecte de quadre

6 comentaris:

sa lluna ha dit...

Ben cert que no ens adonem de la importància de les mans, fins que ens passa alguna cosa a les mans... Però depèn de la capacitat que tenim per fer les coses, n'hi ha que saben dibuixar molt bé (com tu) i altres no saben què fer amb un llapis.

M'agrada molt el nou projecte.
Aferradetes.

TORO SALVAJE ha dit...

Per a tu és un esbós.
Per a mi ja és una obra d'art.
Hi ha qui té mans i hi ha qui com jo té manasses.

Francesc Puigcarbó ha dit...

Estic refent el Marmessor, ja et vaig dir que estava esgotat, de moment vaig fent, si i vols donar una ullada....

https://elmarmessordelacreualta.blogspot.com/

Manuel Adlert Arcos ha dit...

Sa Lluna .... amb un llapis saps escriure poemes ... quina enveja

Toro Salvaje ..... et dic el mateix que a Sa Lluna, envejo la vostra capacitat de fer versos amb un ximple boli i un troç de paper

Francesc Puigcarbó ...... Me ho miraré, el que passa es que em feia il·lusió tenir un llibre d'una persona que, encara que no et conegui personalment, et tinc una certa estima, per compartir unes coses si i altres no tant ...

Manuel Adlert Arcos ha dit...

Agraeixo haver dedicat una mica del vostre temps per mirar el meu blog i posar un camentari

Alfred ha dit...

Les mans son els instruments del cervell.
Les tevas mans están ben guiades.
Salutacions.