https://s2.shinystat.com/cgi-bin/shinystatv.cgi?L=4&USER=olahjl2&NH=1&NRD=1-67

dimecres, 2 de febrer del 2022

RETRAT


 

No estic massa satisfet d'aquest retrat, però es

una sort que avui en dia t'encarreguin un treball

no podia dir que no. La foto original era dolenta,

mal escaneada ... mel vaig agafar com un repte.

Un treball d'encàrrec sempre és complicat, perquè

no et sents lliure, no pots fer el que vulguis. Qui

paga, mana. A més a més, en un retrat el més im-

portant és la semblança amb el retratat, o sigui que

et sents molt, molt condicionat.

7 comentaris:

sa lluna ha dit...

És ben cert això que dius, ha de ser molt complicat fer que s'assemblin.

Aferradetes, Manel.

Chiloé ha dit...

¿Sentirte libre? Una pregunta colosal que excede los límites de esta entrada.

Chiloé ha dit...

Ahora sin rodeos: Me encanta la gestualidad, el cromatismo y la sugerencia. Me recuerda algo: Esa línea  tan delgada que hay entre la risa y el llanto.

TORO SALVAJE ha dit...

No deu ser gens fàcil...
Per a mi és ciencia ficció.

M'agrada el resultat.

Manuel Adlert Arcos ha dit...

Chiloé, nos conocemos de algo?
Detecto un toque irónico en tus comentarios ... a lo mejor me equivoco.
No es un reproche, me gusta la ironía

Manuel Adlert Arcos ha dit...

Per a mi, la ciencia ficció es fer un poema

Chiloé ha dit...

Buenas tardes, Manuel. Perdí a mis niños gemelos poco tiempo atrás y hace una semana fui mamá de nuevo. De ahí mi comentario. Ah, mi lengua materna no es el castellano, así que escribo como puedo. Hablo mejor, te lo aseguro. Quédate tranquilo, ya tenía claro que este no es mi medio.