https://s2.shinystat.com/cgi-bin/shinystatv.cgi?L=4&USER=olahjl2&NH=1&NRD=1-67

dimecres, 23 de març del 2022

CAMPANAR PARRÒQUIA SANTA MARIA DE LA GELTRÚ


 

L'art, en general és un reflex de la societat

on viu l'artista. Això és molt evident a la

literatura, no tant a la música i de forma

relativa a la pintura. Si mirem un quadre

no és pas difícil posar-hi la data, per l'estil

per la técnica o pel tema. Als quadres que

jo pinto, moltes vegades hi han cotxes, que

es una forma de posar-hi data; també les

persones, per la roba o el pentinat ... no és

una cosa intencionada, és una reflexió "a

posteriori".

Alguna vegada contemplo un quadre, d'un

paisatge a l'oli, per exemple, i no sé si està

pintat fa una estona o fa un segle. No m'agra-

daria que em passés amb un quadre meu.


11 comentaris:

sa lluna ha dit...

No hi havia pensat mai, suposo perquè a mi m'agraden les coses o no m'agraden. És la química en veure un quadre, escoltar una peça de música o en llegir un poema o un llibre, m'enganxa o no em diu res. En l'art no hi ha mitges tintes per a mi, per això no em fa falta la data de qui ho ha fet.
La teva obra m'atreu per les escenes reals i els seus personatges.

Aferradetes, Manel.

TORO SALVAJE ha dit...

Jo tampoco havia pensat mai en això.
M'agrada molt aquest cuadre.
Et felicito.

Manuel Adlert Arcos ha dit...

Moltes gràcies amics per visitar-me i perdre el temps en posar-me comentaris ..... us estimo

lopillas ha dit...

A mi me encanta cuando algunos artistas juegan a mezclar todo esto que nos dices. La mujer de Vermeer vertiendo leche en un bar contemporáneo, por ejemplo. Es muy curioso.
Me gusta mucho tu campanario. Besitos!

Manuel Adlert Arcos ha dit...

Si, lopillas .... me gustan las mezclas, mis cuadros de reflejos suelen parece puzles que mezclan las transparencias con los reflejos. Gracias por pasar por aquí

Recomenzar ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Frases Bonitas ha dit...

Bonita entrada. Te sigo.

La utopía de Irma ha dit...

Arte en estado puro, artista...

Abrazote utópico.-

Recomenzar ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Alfred ha dit...

El teu cuadre fa justicia al moment i lloc.
És una manera de posar en context l'època de realització de l'obra. Potser, com dius, d'una manera inconscient, per molt efectiva.
Conec l'esglesia, el meu fill mitgà hi va viure un temps aprop.

Salutacions.

Recomenzar ha dit...

yo tambien pinto aunque no tan bello cómo lo haces tú