https://s2.shinystat.com/cgi-bin/shinystatv.cgi?L=4&USER=olahjl2&NH=1&NRD=1-67

diumenge, 4 de juliol del 2021

Les Alpujarres


 Aquarel·la i retulador sobre paper, 20 x 15 cm. Pitres, un petit

poble de les Apujarres de Granada en un recent viatge.


Ultimament estic pintant ben poc, els meus quadres acrílics

de reflexes, perquè el meu temps el dedico, sobre tot, a

gaudir de la vida, dels viatges, dels jardí, dels amics i dels

amors. Per altra banda és difícil vendre i exposar. Em considero

un jubilat i pinto el que m'agrada a mi.

En una altra època pintava per guanyar-me la vida, fins i tot

he reballat de negre en una empresa de pintura comercial.

M'encarregaven fer còpies de quadres. Si les còpies les feia

l'autor,  cobrava una cantitat, me les encarregaven a mi

per menys de la meitat del preu. Era així, el prens o ho deixes.

Era un treball dur perquè l'exigència era alta en qualitat i en

rapidesa. Guanyava poc però aprenia diverses tècniques

pictòriques que despés vaig fer servir en la meva pintura mes

personal.

11 comentaris:

Fackel ha dit...

Tus bocetos espontáneos y callejeros me gustan mucho. Eres un dibujante diligente. Los cuadros realistas me cuestan asimilarlos más, durante muchos años he tenido verdadero rechazo a la contemplación del realismo, no sé por qué. Aunque en tu creación hay pinturas muy ingeniosas y a mi gusto quedan salvadas y valoradas.

Recomenzar ha dit...

Manuel Adlert Arcos
gracias por tu comentario en mi blog
Recomenzar

Alfred ha dit...

Bé, són les regles de joc i de vegades cal jugar amb el que es té.

Manuel Adlert Arcos ha dit...

Gracias Fackel, son dibujos sencillos sin pretensiones, algunos los hago in situ, otros de fotos, solo pretendo un recuerdo de viajes y vivencias.

Recomenzar: Es un placer visitarte y escucharte

Alfred: Tens raó, i no em penedeixo del meu treball de "negre"

TORO SALVAJE ha dit...

Quina enveja em doneu els que sabeu dibuixar, pintar...
No he estat mai a Les Alpujarres, però hi conec gent propera que hi van molt i em parlen meravelles.

Manuel Adlert Arcos ha dit...

TORO SALVAJE ..... A mi em dona enveja els que sabeu fer poemes .... Las Alpujarras ... un lloc per a tornar ... i demà surtim cap a La Bretaña i Normandia ... també uns llocs per a somniar

Joselu ha dit...

OTOÑO EN LA BRETAÑA

Manuel Adlert Arcos ha dit...

Moy bonito lo que me has puesto de la Bretaña francesa .... la verdad es que estamos maravillados de la belleza de estos lugares, tan distintos a nuestro Mediterráneo.
Un abrazo Joselu

Rajani Rehana ha dit...

Beautiful blog

Rajani Rehana ha dit...

Please read my post

sa lluna ha dit...

Se'm va passar aquest post, suposo que no se'm va actualitzar a la barra i pel que he vist el darrer tampoc.
De vegades els treballs mal pagats serveixen just per això, agafar més experiència.

Aferradetes, Manel.